Kiraz Hepiniz su ve pamuklamı temizliyorsunuz ? Islak mendil kullanmamamı söylüyor doktor fakat bir kaka yaptığında pamukla temixlemek çok zor
_ADA_ Kiraz dört buçuk aylık kızım temizleme pamuğuyla temizliyorum. Bi zorluğunu çekmedim. Siz normal pamuk mu kullanıyorsunuz o zor olabilir.
SibelKesim Kiraz banada ıslak mendil kullanmamamı söyledi doktor ama mecbur kullanıyoruz ben ıslak mendili yıkayıp öyle kullanıyorum her seferinde
Gmzdgs Kiraz 4. Aydan snra bıraktım pamugu kaka yapınca çok bulaşmıyo temizlemesi zor pamukla hemde kokusu kalıyo
birebeanne Doğduğundan beri ıslak mendil kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım .Baby turco Doğadan diye geçiyor adı .sadece pamuk su zeytinyağı içerikli ıslak mendil . içeriği temiz ve Trendyoldan çok uyguna alıyorum
Ipekkiz SibelKesim mecbur değilsiniz her temizleme öncesi pamukları ıslatıp yanınıza aldığınız zaman ıslak mendilden bir farkı yok
Kiraz SibelKesim bir ara öylede yaptım fakat pamukla yapman laxı diyince pamuk denedim oda zor oluyor ya
birebeanne Ben mutlaka içerik araştırması yaparım hangi marka olursa olsun içeriği sadece su ve pamuk olan ıslak mendilleri tercih etmek gerek
Medusafer Kiraz ilk doğduğunda pamuk denedim ama kızım hiç sevmedi o yüzden ıslak mendil kullanıyoruz prima aqua pure çok güzel memnunuz bir kere sleepy yenidogan denedim o çok kötüydü
Ipekkiz 8 aylık hala temizleme pamuğu ve su ile temizliyorum zor da olmuyor artık büyüdü ıslak mendile geçsem olur ama pamuğun zorluğu yokken neden geçeyim diyip devam ediyorum bakalım nereye kadar 😃
Mom9 Kiraz kızım 16aylık doğduğundan beri hep ıslak mendil kullandım. İlk 7ay baby me yenidoğan şimdi sleepy yenidoğan kullanıyorum. Ne pişik oldu ne de enfeksiyon maşallah
Prensesannesi43 Kiraz doğduğundan beri pamukla temizliyorum. Büyük tuvaletini yapınca bitane ıslak mendille siliyorum molfix izotonikle sonra ıslak pamukla durulayıp kuru pamukla kurutuyorum doktorum öyle demişti bana çok şükür hiç pişik vs olmadı
Prensesannesi43 Kiraz doğduğundan beri pamukla temizliyorum. Büyük tuvaletini yapınca bitane ıslak mendille siliyorum molfix izotonikle sonra ıslak pamukla durulayıp kuru pamukla kurutuyorum doktorum öyle demişti bana çok şükür hiç pişik vs olmadı
Annebal Kiraz canim pamuk dedigin sem hangi pamuktan bahsediyosun. E bebekte baby jemin pamuklari var acaba sen pamuk derken oje sildigimiz pamuklami karistirdin