ugursuzsafiye Sarenur_Kara insallah bizde o gunleri goruruzz masallah 🥰 tabi ya zamnla zamanla duzelcekler ❤️
Eslembaby-Cennetmomy Ecss benim koz wee baby damaklıyi tutmadı küçük doğduğu için küçüktü verdiğimde Philips avent ultra soft verdim birkaç gün uğraştım tuttu onun ucu baya küçük böyle iyi oldu
ugursuzsafiye Ecss oda cok zor canim ya.. Gecen gaz sancisindan acile gittik doktor 2 saatte bi emzir diyo.. Evet biliyorum 2 saatte olmasi gerekir ama asla durmuyo doktorda sen cok emzirdikce eritemez daha cok gazi olur dedi iste..baska seylerle oyalamaya calisiyorum elimden geldikce..
Ecss ugursuzsafiye bazen tek çare meme oluyor yapacak bişey yok bir de biz belden aşşağısımı banyoya gidip fıskiye ile yıkıyoruz hem su sesi hem sıcaklık iyi geliyor ve susuyor 😐😊
ugursuzsafiye Ecss evet sus sesi felan baya seviyolar🥰 ama sabaha kadar telefondan aciyoruz fon makinesi supurge su sesi virt zirt basimiz sisiyo sirf uyusun diye😂😂😂 her sabah bas agrisiyla kalkiyorum
Ecss ugursuzsafiye biz şu an kaçıncı kez sallayıp yatırdık hala uğraşıyoruz bittik yani 😥😥😥 ne zaman uyuyacak acaba nöbete devammm buziki Orhan kolik bebek müziği eşliğinde o da iyş geliyor gerçekten hemen susuyor
ugursuzsafiye Ecss ya Allah yardimcin olsun canim zor valla.. Bende surekli fondur supurgedir dinletip duruyom…
2kedi1kizanne ugursuzsafiye bir buçuk aylık. Bir buçuk ayda denemediğimiz şey kalmadı. Kolik belli saatler diyor ama bizimki sürekli ağlıyor. Sab simplex damla biraz rahatlattı. Duş aldırmak,masaj, rahatlatıcı müzikler iyi geliyor biraz. Bi 5 dk falan🤦🏻♀️
ugursuzsafiye 2kedi1kizanne insallah 3.aydan sonra rahatlar diyolar bakalim.. Bende deniyim o damladan ✨ Allah yardimciniz olsun 💖
BzeynepC ugursuzsafiye 4. Aya girecegiz. 3 cesit gaz damlasi kullandim. Yapmadigim masaj kalmadi. Hatta artik evde yemek bile yapamadigimdan annemlere tasinmis gibiyim😊 fakat azaldi. Ve artik bazi davranislari huy haline getirdi doktorumuzda aynisini soylemisti zaten.