umreyus aslında emmek için uca gerek yok, siyah bölgeyi tamamen alması gerekiyor.
Benim de hiç yoktu, ilk günler zor oldu epey uğraştık ama sonunda alıştı.
Üzülmeyn lütfen, stres sütünüzü daha fazla etkiler.
Bebek ağzını açtığında memeyi ağzına tepiştir, o bölgeyi alabildiği kadar alsın.
Emzirme sırasında bebeğinizle yalnız olun, sakin kalın, yardım gerekiyorsa da sizi strese sokmayacak biri olsun yanınızda.
İki dakika deneyip aman almıyor mama ver diyen Kişiler destek olmazlar, sabırla uğraşmalısınız.
kızım bir hafta içinde memeyi tuttu, yeğenim 20 günün sonunda tuttu.
Üzülmeden strese girmeden sabırla tekrar tekrar deneyin