umreyus
Canım çok iyi anlıyorum seni. Benim göğüs ucum vardı çok şükür kavradı bebeğim hemen, sütüm de vardı, hep ıpıslak olurdum akardı ama 1 aylık olduktan sonra bebeğim hep ağlardı, kontrole gittiğimizde kilo çok az almıştı sürekli emmesine rağmen ve sütüm taşıyor olmasına rağmen. Demekki sütüm doyurmuyordu, bir süre sonra da emmemeye başladı. Sağarak verdim ama yine ağlıyordu hep. Sonra mamaya başladık. İkimiz de huzurluyuz. Önce kendi sütümü sağıp verdim bir öğün, üstüne bir okadar da mama içiyordu, gerçekten de doyurmuyormuş sütüm 🤷🏼♀️Sütüm zamanla azaldı, süt gelmediği için hiç emmiyor. Mümkün olduğu kadar anne sütü alması için uğraşıyorum ama sütüm kesilmek üzere yapacak bir şey yok, mama ver yani bebeğinin aç kalmasından iyidir. Ama doyup doymadığına siz karar vermeyin lütfen, doktora danışın mutlaka ☺️☺️ Ama daha da önemlisi, daha 9 günlük bebeğiniz. İlk bikaç ay bebekler anneyle temas kurmak için de emmek istiyor, aç olmasa da emmek ister yani