reyhan-ry Forumda mama veren çok anne var, üzülmeyin, olmuyorsa olmuyor. Bebeğiniz ne şekilde doyuyorsa, sağlıklıysa beslenme şeklinin önemi yok. Benim kızım 2 haftacık anne sütü aldı. İlk 6 ay hipp combiotic kullandık. 2 numaraya geçtiğimizde hiç içmedi, sevmedi, direttim içeriği çok güzel diye fakat değiştirdik sonunda. Şuan Topfer adlı bir markadayız. İçeriği hipp e çok yakın olduğu için gönül rahatlığı ile veriyorum 🙏🏻