Cduru evet aynı duygu bana da oluyor . İlk kızımı çok güzel emzirdim çok şükür demiştim bu kızımda böyle bi sorun yaşayacağımı hiç düşünmezdim ama nasip işte. Ama bu kızımı emziremediğim için ona karşı ayrı bi zaafım varmış gibi kıyamıyorum bile bakarken en ufak bişeyde içim acıyo ona karşı