reyhan-ry AyselSedarEslem onu bilmiyorum eşim ilgilenmişti ama hemen kaymakamlığa başvuru yaptı işte 15 gün sonra felan süt parası 40 ım da da doğum parası yattı allah devletden razı olsun yani kendi çocuğumuxa da para veriyo 🤭😊😁😁
reyhan-ry Naylonbranda bazen hastaneler den kaynaklı hatalar olabiliyor ben ilk doğumumda süt parasını alamadım dört defa sorgulattım hastaneye hastane yaptık diyo sigorta kayıt vermemiş hastane diyo derken bıraktım peşini kısır döngüye uğramıştı artık😂