bukiibukii Yusra4242 istediğin zaman başvuru yapabilirsin ben 3 ay sonra aldım ilk çocuk için 300₺ yatırılıyor
reyhan-ry AyselSedarEslem onu bilmiyorum eşim ilgilenmişti ama hemen kaymakamlığa başvuru yaptı işte 15 gün sonra felan süt parası 40 ım da da doğum parası yattı allah devletden razı olsun yani kendi çocuğumuxa da para veriyo 🤭😊😁😁
Gorkemkc Naylonbranda benimde 2 ay sonra yapmıştı internetten baktığımda ödeme aşamasında yazıyordu ama pttye gittim para yatmış çoktan sistemde hâlâ ödeme aşsmasında yazıyor sizde bi ptt ye bakın
Epifenomen-gkc Naylonbranda bölgeden değişiyor sanırım e devletten kontrol etmeyin oraya çok geç düşüyor PTT den kontrol yapın. Pikabu sosyal hizmet müdürlüğüne bireysel başvuruda bulunmanız lazım. Eşiniz d yapabilir. İnternetten olmuyor maalesef.
Gorkemkc Naylonbranda dediğim gibi sonuç değerlendirme aşamasında yazsana mutlaka ptt e gidin yada bölgenizdeki ptt yi arsyın çünkü yatsana değerlendirme aşamasında diyor
tubbaaa Yusra4242 4.cü ayda çekmiştim yattı yazmayınca gitmeyim diyordum ama herkes yazmasa da yatıyor dedi burda gidip çekmiştim