Busegokce mom1236 ya sanırım içeriklerinin gramajı artıyor. Misal balık yağ, iki gram daha artmış oluyor icerisindeki. Oyle biliyorum ben. Mesela 2 numara daha ağır kokuyor, farkettim. Biberonu yikadigimda bile kalmış oluyor
Pinartrkz mom1236 özelden gitmiyor size Aptamil Prosyneo Bebek Maması 350 gr https://www.hepsiburada.com/aptamil-prosyneo-bebek-mamasi-350-gr-p-HBV00000JXKE6?magaza=ccpharma
Ikizannesiiiii__ Arkadaşlar maalesef eczacimiz söyledi görüştük diye anlattı. Zam istemiş mama firmaları devlet kabul etmemiş turkiyeden çekilmeyi düşünüyorlarmis bu biraz sıkar gibi . Şubat ayında kadar da üretim durmuş çoğu mama olmayacakms biz şuan bebelac gold bulamıyoruz.
limonlukarpuzzz mom1236 mama olayi biraz karisik canim deneyerek anlayabilirsin bunu sadece alip deneyebilirsin istedigin mamayi gaz kabizlik gözlemleyerek görrürsun :) her mama her bebeğe iyi gelmiyor :)
Ikizannesiiiii__ limonlukarpuzzz valla ne kadar doğru bilmiyorum ama eczacılar mama yok stokta diyor zar zor bulduk 2 paket
limonlukarpuzzz Ikizannesiiiii__ haberlerde görmüştüm pandemi süresinde ilk başlarda mama sıkıntisi yaşamiştik korkuyla baya stok yaptim ben. İnşallaj doğru değildir. Ne yer evlatlarimiz yoksa 🤦
Ikizannesiiiii__ limonlukarpuzzz çok iyi yapmışsınız bende humana stoğu yapmıştim bebelac yok diye oda kabiz yaptı iade ettik. Bi an önce düzelir inşallah bu durum
Nicemother mom1236 valla canım kızıma hastane de bebelac gold başlamışlardı onunla devam ederken arada aptamil ve evolvia denedim. Aptamil ağır geldi evolvia doyurmadı. Bebelac gold la devam ettik içimde probiyotik var sindirimi kolaylaştırıyor
Purely mom1236 aptamil diğerlerine gore daha ağır yapıda olduğu için yerine sma evolvia ver bisey olmaz. Bende 2 numara bulamayınca mecbur 3 numara alıyorum yani napayım yok hiç bir yerde mama
Ebrareylulll mom1236 ben canım Bebelac Gold kullanıyorum 4 market 8 eczane gezdim hiçbir yerde bulamadım internetten sipariş ettim o gelene kadar da başka bir mana kullandım sıkıntı olmaz Merak etme
oceanpink mom1236 aptamil bulamadıysan başka mama alıp kullanabilirsin bişey olmaz , hatta bnm doktorum karıştırarak kullan biley olmaz hemen hemen hepsinin içeriği aynı demişti..