Kızlar selam. Acil yardım etmeniz gerekiyor. Kızıma Aptamil 1 mama kullanıyorum mama bitince almak istedim fakat hiç bir yerde yok bir tane bile kalmamış. Gezmediğim markette kalmadı ama kalmamış hiç. Sorum şu şimdilik başka mama kullansam sorun olur mu ? Böyle durum yaşayanınız var mı bu arada ve hangi mamadan almıştınız