Eternity Minikkurbagam Sadece 1 kere 3-4 gibi kıpraşmaya başlıyor o zaman 200cc içiyor, 2-3 aylık olduğundan beri rutin uyguladım, banyo, loş ışık, masaj, sırt sıvazlama gibi, alıştığı için sanırım 🙏🏻 dios_gokta
dios_gokta Eternity bende gece beslenmeyı bıraktım 6 aylıkken kendı bıraktı en son 10 11 gıbı mama yıyıp uyuyor sabah 6 7 de alıyor bıde sımdı 8 aylık kendı duzenını kendı kurdu gece ne yaptıysam almadı bu rutın dewam ediyor
Minikkurbagam Eternity ben ne uyku konusunu düzene sokabildim ne yemek ikisi ile de uğraşıyorum düzene sokacak gücüm de kalmadı artık 😭
Arzuaysu Minikkurbagam bize de dr öyle dedi. Ben de çok fazla değil mi dediğimde hayır değil dedi zaten çok çok az yiyecek karnının doymasini bekleme amacımız farklı yiyeceklerden farklı vitaminler alması dedi. 9 ay 7 günlük kızım var. Sabah ilk kalktığında anne sütü alıyor. 1 saat sonra bizimle beraber aynı sofrada kahvaltı yer. Sonra 1.5saat uyur. Bu arada emerek uyuduğu için uyanıkken meme istemiyor. Kalktığından sonra 1 saat oyun oynarız öğlen yemeği yer. 1saat oyun sonra meyveli yoğurt veya ara öğün olarak ne veriyor iseniz. Sonra öğlen uykusu uyur 2 saat. Kalkınca meyve suyu veya havuç suyu veriyorum. 2 saat oyun oynarız sonra akşam yemeği duş ve gece uykusu. Akşam en geç 8 de gece uykusuna geçer. Blw yöntemi ile ilerliyoruz bu şekilde ara sıra öğlen çorba veririm ama yine de eline brokoli vs veriyorum. Tabi ki çok yemiyor. Çok az yiyor asla zorlamıyorum dr dediği gibi yediği kadar yiyor. Bana hep bebeğin ne yiyeceğine sen ne kadar yiyeceğine o kadar verir. Kararına saygı duy der.
Minikkurbagam Arzuaysu sabah 9 da uyandık bizde 1 saat sonra kahvaltı verdim yok tekrar 1 saat yoğurt denedim yok 1 saat sonra da meyve denedim ağzını bile açmıyor şimdi uyudu emerek inş kalkınca yer 😢 benimki çok güzel yiyordu 2-3 hafta önce böyle bozuldu. Peki ne kadar yiyor Bi öğününü yarım kase kadar mı
Minikkurbagam Arzuaysu benim bebeğimde emerek uyuyor ben bide uyanıkken de emziriyorum ondada mı yemiyor acaba
Arzuaysu Minikkurbagam blw yöntemi uyguluyorum ben. Bazen yiyor bazen yemiyor. Siz de bir deneyin isterseniz. Belki kaşık reddi yaşıyorsunuz belki de dişten dolayı yapıyor. Emerek uyuyorsa uyanıkken ek gıdaya öncelik verin. Sabırlı ve sakin olun lütfen. Karsısında siz de yemek yiyin iştahlı bir şekilde. Eline çay kaşığı vs verin önündekileri almaya çalışsın kaşıkla oyalarken siz yedirirsiniz belki ama asla ağlatarak zorla vermeyin inat edecek yiyeceklerden soğuyacak eninde sonunda yer merak etmeyin.
Minikkurbagam Arzuaysu blw yöntemine boğulur korkusu ile başlayamadım ben sonra da kaldı öyle. Çorba nasıl içiriyorsunuz peki blw de
Arzuaysu Minikkurbagam çok nadir veriyorum çorbayı genelde eliyle tutup yiyeceği şeyler hazırlıyorum. Inanin daha iştahlı oluyorlar. Boğulmaya karşı ilk yardim videoları izleyin bebekler çok akıllıdır her şeyi anlıyorlar sünger gibi. Eline örnek veriyorum brokoli veya mücver veriyorum obur yandan 3 5 kasik çorba veriyorum veya hani yoğurt veriyorum. Ama bu ara kaşıkla kendi yava s yavaş yemeye çalışıyor sanırım onu da kendi yapacak. Inanin çok rahat edersiniz blw de. Ben sadece tarif bulmakta zorlaniyorum bu yüzden uyudurarak kendimce eliyle tutup yiyeceği şeyler hazırlıyorum. Inşallah atlatırsınız bu süreci sorunsuz
Minikkurbagam Arzuaysu inş bende bugün denedim önüne karnabahar brokoli koydum ağzına götürmesiyle fırlatıp atması bir oldu çocuğa yemek değil de zehir veriyorum sanki inş zamanla düzelir bakalım 😭