Atamom16
Allahım bütün yaşadıklarımız aynı😮 aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri şimdi kendi sütümü verdim biberonla başta istemese de içti ya çok acıktı içti yada sütümü içmeye alıştı mama istemiyo ama mümkün değil yani en fazla günde iki kez biberonluk çıkıyor aç kalıcak yoksa doktoru da mama değişmesini tavsiye etmiyorum biberon değiştirin diyo başından beri bununla içiyo başka tutmaz ki emzik bile almıyor