Kızım 2 ay 21 günlük benim sorunum biberonla mama içmek istemiyor yani anlamıyorum mama mı istemiyor biberonu mu çözemedim ne zaman ağzına deydirsem itiyo zorladığımda da ağlaya ağlaya içmeye çalışıyo en son eds denedim onunla da midesi bulandı farketti bi değişiklik olduğunu bende zorlamadım bu defa meme emerken o kadar hızlı gelsin ister diye😕 acaba biberonu hala 1 numara az geldiği için mi sinirleniyo dün en son akşam 8 de içirdim zorla ,sabah 7 buçuğa kadar hiç bi şekilde mama içiremedim emzirdim sürekli sütümde o kadar yok ki