nimet_52 Canım benım kızımda o aylarda böyle yapıyordu araştırdığımda bebek artık gece gunduz ayrımını anlamaya başldığı için gece enerji yakmak istemezlermiş. Sonra geceye alışınca tekrar bezi dolmaya başlayacsk. Bu durumdan öturu mama vermeye kalkacaktım ama asla yapmayın bu bir yanılgı ☺️