Kızlar 4 bucuk aylık bebeğim sadece emziriyorum kılo alımı çok iyiydi ama son 3haftadır kılosuna baktıramadım ağlaması yok huzurlu mutlu gayet ama dün gece 11 de taktıgım bez sabah 9 da kupkuru kalmış hiç çiş yapmamış şoka girdim gece 3 kere de emdi aslında offf kafayı yicem aç mı kalmış anlamıyor muyum