Ben blw yöntemi ile başladım çiğneme refleksi var çünkü beş buçuk ayligiz bugünde peynir tattirdim çok güzel çiğniyor hasladigim tüm ürünleri parmak kalınlığında kesip haşlayıp eline veriyorum kendisi yiyorve bu şekilde hem katı gidayada alışmış oluyor