Ezfis haklısınız bende tek olsam çok korkardım ama bebeğim doğduğundan beri annemin evindeyim ek gıdaya geçiş döneminde de burdayım annem bişey olmaz dedikçe aklım çıkardı sonra Bi baktım aaa bizim oğlan çiğnemeyi öğrenmiş annem sayesinde.. Tabi yanından ayrılamıyorum ama şuan 7.5 aylık portakalı kesip direk eline veriyorum. Belki linç yerim ama her annenin çocuk büyütüşü farklı. İlk günden beri hiç blendır kullanmadım çatalla ezdim