Ezfis siz elınızle tutsanız emerek kendısı yese olmaz mı acaba denedınız mı.benım bebegım o sekılde yıyor.oğlum meyve olarak cennet hurmasına bayılır denemenızı tavsıye ederım.tabi ayına uygunsa.bu hafta mango verdım onu da baya sevdı.ananas,muz,kavun cok sevıyodu artık kalmadıgı için kış kavunu var ondan alıp verdım.elma armutu da bütün olarak verıyorum kendı elıyle yerse sevıyo