annesininaslani efe_2020 inşallah valla ya bıktık artık iyice aşılar gelcek bir kısım olcak bir kısım olmayacak aşı olmayanlar yüzünden yine bu hastalık dolaşacak ortalıklarda sürekli mutasyon vs bi kısır döngü olmaz umarım
Sedaahmet Alyamom1 haklisiniz 🙋♀️ Allah yardim etsin ne deyim. Ayrica ben burda polisleri kötülemiyorum. Benim demek istedigim,bazı kişiler dışında kimse dikkat etmiyor artik yasaklara.
efe_2020 Kızlar demek ki sizin oralarda uymuyorlar yasaklara yani bugün bi markete gittim geldim bizim burda kimse yok dışarlarda herkes kurallara uyuyor ve belli süredir hiç covid haberi almıyorum. Tabikide en önemlisi insanların kurallara uymasıı