Sedaahmet polislerin ilgilenmemesi değil de ilkokulda öğretmen sürekli çocukları uyarır ya otur Çocuğum yerine konuşma çocuğum vs diye polisler de bu sekılde durmadan 30-40 yaşındaki koca koca insanları uyaracak değil. Azıcık bilinçli duyarlı olacaklar. Kendi sağlıkları için sevdikleri için herşeyi başkalarından bekleyen insanlarız zaten rahatlığımıza aşırı düşkünüz böyle olmasa bu kadar da yayılmazdı. Ayrıca Anlamak istemiyorsunuz sanırım o iş öyle yürümüyor polisler kafalarına göre uyaramıyorlar ceza kesemiyorlar Öyle bir yetkileri yok kaldı ki uyardıklarında bile ağız dolusu hakarete uğrayabiliyorlar resmen sınanıyorlar.. dışarıdan ahkam kesmek çok kolay nasılsa para kazanıyorlar sizin gözünüzde bi de onu ailelerine sorun bakalım benim eşimİn sabah 8 de gidip gece 3 te geldiğini biliyorum ben. O nedenle herşeyi oturduğunuz yerden söylemenin bi anlamı olmadığını bilin istedim.