teachersrn gelir vergisi ödeyen bir ülkeyiz. Para aldık diye para veriyoruz. Verdiklerimiz bizim dışımızda herkese her yere gidiyor. Deprem sigortası öderiz deprem olur bağış toplanır. Şu pandemi de neler gördük. Kira ödemek için alyansını satan, mobilyaların satıp mindere oturan, aç kalan kalana zaten. Benim kocam çocuğumun bez parasını evimizin mutfak masrafını karşılamak için gece gündüz 2 işte çalışırken kendi evladına bakamayan devlete gidip kendi elimle faiz ödemem. Bu para okumak için alınmış bir para. Evleri arabaları olanlar gözümün önünde senelerce burs aldı. Hani nerde kaldı adalet? Kendi toprağının öğrencisini okutamayan bir devlet çatır çatır suriyeli okutuyor. Seve seve alacaklar zaten o parayı. İşe girince haciz koyup alacak gene alacak. Yedirir mi kendi evladına. Ama ben asla gidip kendi elimle vermem. Suriyenin çocuklarının yarısı gelip burda nargile içsin kız kovalasın cinayet işlesin gasp yapsın adam kaçırsın diğer yarısının da okul paralarını benim vergim karşılasın. Asıl güzel olan dünya bu.