Kaderyaldiz bende erteleme yapmıştım sonra ilk yapılandırma geldi onu yaptırdım eski işyerimdeki hesaplar yüzünden kargaşa oldu yapılandırma bozuldu tekrar eski haline döndü faiz üstüne faiz derken bu yapılandırma da yine düşürdüm ama bu sefer ödeyecm kesin