Deletedmom5 Tazeanne1811 Yani ayrı olarak doğumdan dolayı bir acı olmadı. Normal ağda acısı. Epizyotomi var mı? Var ise onun iyileşmesini bekleyin enfeksiyon kapmaması için☺️
Deletedmom5 Tazeanne1811 Makata kadar dikiş mi canım? Makata kadar dikiş var ise sana epizyotomi uygulamadılar mı acaba? Uygunlanmadığı zaman genelde makata kadar dikiş oluyor, yada makat yönüne mi attılar acaba epizyotomiyi?
Esraugur2310 Tazeanne1811 Doktorum 40 çıktıktan sonra ağda yapabileceğimi söylemişti ama dikisiniz duruyorsa doktorunuza bir danışın
Tazeanne1811 Deletedmom5 ben doğal doğum istedim🤦🏻♀️ Tabi benim istememle olmadı kendi yırtılmaya başlamış sonra tabi bebek çıkmadı mecbur keside yapıldı
emreaysel Tazeanne1811 katı dışkı yaptığın sürece rahatsızlığın nüksedecek… Ben kesin rahatlamayı dulcolax diye bir ilaç var hergün bir kapsül içiyorum dışkıyı yumuşatıyor hiç ağrı sızı kalmadı. Anne sütüne geçmeyen doğal bir ilaç. Dene bence. Pişman olmayacaksın.
emreaysel Tazeanne1811 Bu arada o dediklerini bende aylardır yapıyordum 3 ay oldu. Her lavobo sonrası ağrım oluyordu. Çözümü yeni keşfettim. Şifayı veren Allah İnşallah sana da şifa olur.
Meriwa Tazeanne1811 tabiki ağda gibi değil 😄 siz ağda nın yerini tutan bişey istiyosunuz ama yok malesef idare esin bu dönemi zaten canın acır geçmez daha