Alyaveannesi Karakaya35 canim ben denemediği sey kalmadi 10 gun agladim en iyi gelen haszrytinyagi sur uzerine gogus Kalkan’ı koy cok iyi oluyo
Azizefem Karakaya35 her emzirmeden önce ve sonrasında kendi sütünü sürüyor musun ? Bana en iyi bu geldi lansinoh bana da hiç iyi gelmedi başlarda baya kötüydüm şimdi 40 günlüğüz iyileştim zevkle emziriyorum.
yaseminnduru Karakaya35 garmastan pomad isimli krem bana çok iyi geldi bir kere sabah bir kere akşam sürdüm geçti bir daha da tekrarlamadı