Sedefinpamugu Karakaya35 canım bu konuda mastır yapan tanıdıklarım var ben en iyi lansinoh diye biliyorum bide ben kendim kullandığım tender kremleri varya farmaside falan satılıyor minik kutularda onlardan suruyordum
Hilaluras Karakaya35 bende lansinoh krem almstm daha beter yaptı birsuru sey demedim enson kantoron yağı iyi gelmisti
Asmin Karakaya35 herkeste durum farkli oluyor ama benm doktorun genelde herkese uyan bir krem oldugunu belirtmisti lansinoh un bende super ise yaradi kesinlikle deniceksen lansinoh
Karakaya35 Sedefinpamugu lansinoh kullanıyorum ama çok işe yaramadı bende birde onlardan deneyim bakalım teşekkürler
Gzmgzm Lansinoh kremini gpgus kalkani ile kullan ise yariyor. Cunku kremin nemli ortamda kalmasi lazim. Ic camasiri yada gogus pedleri kuruttugu icon ise yaramaz.
Karakaya35 Gzmgzm evet onu düşünmemiştim ben birde silikon gögüs ucu koyup emzirsem acaba sağlıklı olurmu biberon almış gibimi olur ki
Karakaya35 Hilaluras şimdi başka biri yazmış onu okudum sağlık ocağında zeytinyağı sür kantoron sürme demişler 😐
Gamzerdem Hersey kullandım Bi işe yaramadı son olarak karbonatlı su ile yıkadım emzirme den once sonra her fırsatta 3 gınde iyileşti
Hilaluras Karakaya35 göreceli bisey aslinda kime hangisi iyi geliosa onu yazıyor umarim sizde biran önce iyilesir ve bol bol yavrunuzu emzirirsiniz
Simayyy Karakaya35 doğum hazırlık kursunda ebe hemşire söylemişti, hatta ne gümüş kapak ne lansinoh en etkilisi bu demişti
Zumuw Bende artik 2aydi goyus ucu yarasi var ne yapdimsa iwe yaramadi 🤦🏻♀️😣kizimda 4aylik biberon bile yemiyo nayapicamj artik bilmiyorum😣😣😣
Regen Karakaya35 havuç rendeleyip koyabilirsiniz. bir sonraki emzirmeye kadar baya bir toparlar. Kalıcı çözüm için gümüş kapak aldım ben ve hemen iyileşti