Ysmn123 benim oglumda ilk zamanlar oyleydi emzik tutmadi ve iyiki tutmamis suan 3.5 ayligiz ve cok duskun hala emmeye ne zamaan isterse veriyirum hala oyuzden hem sutum cok surekli emdigi icin hemde bebegim ayina gore ilerde gidiyor dogdugundan beri cok sukur 🙏 benim size tavsiyem mutlaka emzirin biz sabahgan bi basliyoduk aksama kadar hic bırakmıyordu beni 😍 simdide bi cit duysa dikkati dagiliyor zaman cok cabuk geciyor kiymetini bilin her zamaninizin mutlaka emzirin cok gecmedi uzerinden ama o zamanlarimi cok ozledim 🙏❤😍