Ysmn123 Kizlar bebegim 48 günlük oldu ama hala sürekli emmek istiyor böyle olunca da fazla gazi oluyor aglama krizlerine giriyor 😥 her yerde iki üç saatte bir emzirin günde 8 kez emzirmek yeterli deniyor benimki bana yapışık bu durumu nasil düzeltebilirim ne yapmamı önerirsiniz 😞
Agg0207 Ysmn123 iki aylık olduk her bir buçuk saatte bir emziriyorm hala daha 3 saat oldugunu falan görmedm
Sulegorkem Ysmn123 emzik denemelisin bir çeşit emziği almazsa pes etme başka markalrı dene mesala benim kızım aventi almadı damaklı emzik kabul etdi
Nur_mte Ysmn123 Benim oğlumda öyleydi ama geçiyo zamanla 😊 bol bol emzirmeye devam etmelisin bence 😊 ilk 3 ay bi zorluğu var o kadar
Ysmn123 Emzik de kullaniyorum aslinda aventin ama 10 dakika falan emiyor sonra cikariyor agzindan bu degistirmeliyim demek galiba degil mi 🙁
Purposeless Ysmn123 Ben emzirip uyutuyorum ağzını arattığına veriyorum derin uykuya geçtiği zaman bırakıyor zaten kendisi uyanıkkende değişiyor baze n on dk bazen yarım saat aç değilse emziği tutuyo ama açsa kesinlikle tutmuyor
Nur_mte Ysmn123 Emin ol düzeliyo. Azalıyor zamanla emmesi kuvvetlendiği için daha çok çekiyo çabuk doyuyor. Mahrum bırakma senden 😊 birazcık sabır gerek sadece
Yigitinannesi Ysmn123 bi dönem öyle oluyolar. İstedikçe emzir sonra bu günleri insan çok arıyo. Yanında sana yardımcı olacak biri varsa emzir gitsin. Sonra 5 dk daha emse diye uğrasıyoruz ama o zaman da emmiyolar 😂
yokbecanim Ysmn123 bana doktor ve sağlık ocağındaki hemşireler ilk 3 ay ne zaman isterse hep meme ver demişlerdi.gaz konusunda haklısınız maalesef emdikçe gaz oluyor gaz oldukça da emmek istiyorlar.memeyi kesmeden gaza yönelik bir şeyler yapsanız ?
Asafefendi Ysmn123 bana da doktor aynısını dedi oğlum 3 aylık oldu ama ben hiç 3 saatte bir emziremedim.en dazla 1.5 saat dayanıyor.sütüm mü az geliyor bilmiyorum 🤷♀️
Fbasturk Asafefendi canım benim bebeğim de göğüsten emerken ne kadar çekiyor diye biberona sagdim az cektigini fark ettim ,arada emzirip sonra biberona sagip veriyorum 3-3,5 saat sonra acikiyor 22 günlüğü bu arada
Asafefendi Ysmn123 çişini yapıyor.hemen her bezini ıslak alıyorum. Kaka sorunu vardı 8 günde bir yapıyordu şurada bir haftadır 3 güne düştü.doktor çok sık emzirirsen çok gazı olur dedi iyi de çocuk ağlıyor ne yaparsam yapayım durmuyor nasıl emzirmeyeyim bilmiyorum 🤦♀️
Yagizinannesiii Ysmn123 emzik dene canım gazını da tamamen çıkart karnı ağırır kalırsa seni daha çok emmek ister daha çok gaz olur hep bu kısır döngüde gider
8990 Ysmn123 bence emmesinin keyfini çıkar bence benim kızım sadece uyurken emiyor ve bazen aç kaldığı halde emmiyo çok üzülüyorum keşke benim kızımda sürekli emmek istese ama 😔😔
findikannesi Ysmn123 benim de oğlum ayni dediğiniz gibiydi kucağıma yatırırdim direk emmek isterdi hatta kimin kucağına gitse kafasını yana ceviri Ayşin’i Acar meme arardı merak etmeyin 2 aynini geçtikten sonra o istemiyor bizim suan uç ayımız bitti ben hiç kendisi meme aramıyor direk ben emziriyorum