Dlrygz Fadimee5 ben emziriyorum sorun olmaz dmi ve aç karnına mi yoksa günde kaç bardak Çok teşekkür ediyorum◉‿◉ deniycem
Kahraman Gögüs ucu kreminden bolca sür içinde lanolin var hem tahriş olmasını engeller hemde hemoroid memesini yumuşatır ve hergün sıcak suyla bir 5 dakika yıka sabunlamadan yap ama bunu
Kahraman Söylemeyi unuttum beslenmene 1 hafta asla ağır yağlı baharatlı şeyler yeme bende doğumuma yakın olmuştum heö sezeryan acısı hem o mahvoldum ama gögüs ucu kremleri işe yarıyor hem doğal içerikleri var güvenle kullanabilirsin
Satgiray Fadimee5 kanama oluyordu ben 2 defa gittim doktor a kesinlikle git sıcık su dolu leğene günde 3 kere 20 dk otur onu doktor unda söler çatlak kadar berbat bişey yok Allah yardımcımız olsun
esrkml Dlrygz canım utanma çok normal. Ben yurtdışında yaşıyorum doktora gittim toz bir ilaç verdi. Bunu kahvaltıdan önce iç her gün falan dedi ama bi faydasını görmedim. Hemoroid maalesef öyle kolay geçen bir şey değil. 3,5 ay oldu doğum yapalı hâlâ kanama yaşıyorum. Şimdi sana bi ilaç resmi göndericem umarım bulabilirsin. Lavman ama bu küçük dozu. Ben bu olmadan çıkamıyorum maalesef hâlâ 🤦🏻♀️🤢 Muadili de olabilir eczanelere sorabilirsin. Ama gerçekten rahatlayacaksın. Sakın sıkıştığında kullanma tuvalet hissin yokken kullan canım zaten 2-3 dakikaya kadar çıkıyorsun tuvalete. Geçmiş olsun. https://imgyukle.com/i/aS2uAH
sparrow Dlrygz Sağlığın söz konusu, doktora gozukursen bir ilaç falan verir. Hemoroid ilerlerse ameliyat gerekiyor
Ecreee Dlrygz kaç yıldır bu sorunu yaşıyorum.. yediklerinize dikkt edin,kabız olmamaya çalışın,ben rejim yapıyorum.ekmek ve pilav gibi şeyleri az tüketiyorum buda rahatlatıyor.. kayısı tüketin,krem alıp kullanabilirsiniz,
doruknaz Dlrygz elinize kalın nitril eldivenler var onlardan takın tek kullanımlık. Her tuvalet sonrası ıyıce yıkayıp vazelinle içeri itin çıkan ucları. Bu hem ağrınızı geçirecek. Hemde bir süre sonra yavaş yavaş uçlar yok oluyor. Tabi yanında doktorunuzun verdiği tedavi edici kremleri de kullanın. Uclar dışarda kaldıkca hem buyur çoğalır hem agrı yapar. Bende you tube da bir doktorun videosunu izleyip öğrenmiştim. Ağrıdan uyku bile uyuyamıyorum. Bir iki gune ağrı kesildi sonra yavas yavaş yok oldu. Doğumdan sonra olmustu bende de.sadece kremler bir işe yaramıyor. İkisini bir yapın . Birde mümkün olduğunca kabız olmamaya bakın.
Dlrygz doruknaz Bende gördüm ddgnz gibi yaptm ama tekrar çıkıyor lavaboya gitmdedgm halde bu uygulamayı yaparak geçer mi dışarda bile olsa
doruknaz Dlrygz zamanla yaptıkça düzelir. Tekrar çıktığında yapın tekrar.kaslar yumuşadıkça zamanla çıkmamaya başlayacak dışarı bagsur memeleri. Doktorunuzun verdiği kremleride kullanın. anestol pomad falan verir buyuk ihtimalle. Ben bunu öğrenmeden önce neler neler denedim bir faydası olmadı.