Dlrygz benim de hamileliğimde çıkmıştı ve sonrasında da kaldı. Doğum sonrası felaket acılar çektim. Bildiğin ızdırap. Yerde miyim gökte mi bilmiyordum yaşamıyor gibiydim resmen ya. Sonra mutfağa her gidişim de muhakkak kayısı attım ağzıma. Faydası oldu rahatlattı ama en önemlisi magnesie calcinee kullandım. İçtikten sonra 5-6 saat sonra tuvalete çıkartıyor afedersiniz. Yani gitmek zorunda kalıyorsunuz diyeyim. 4-5 gün kullandım. Evet şu an hemoroid hala yerinde ama sıfır acı. Doğum yapalı 14 ay oldu çok şükür kurtuldum sanırım 13 aydır.