ipek39ela yaa süper bende diyetteyim 3. Haftam her hafta 1 kilo verdim şimdilik 2 kilo gitti ama günde 1 saat Leslie yapıyorum 12/8 yiyorum bide kahvaltı ve ara öğün Mısır gevreği troid olduğu için çok çok yavaş gidiyorum bu yaptıklarıma rağmen DİE düşünüyorum 🙄