2 aya kadar çektik aynı saate sürekli durmadan ağlardı kucağa alınınca bebeklerin bağırsakları hareket ediyormuş yer değişikliği oluyormuş o yüzden kucakta susuyorlarmış doktorumuz öyle demişti hiç kucaktan indiremedik o yüzden şimdi 3 aylık baya azaldı. Sabredin geçiyor 🌸🙏🏻