Hakcjrks 7.5 ay oldu benimdr çok aşırı belirgin değil çok kırmızıda değil ama bariz belli tabi ki. Banada kremler vs verdiler almadım. Daha evvel ben aldırma işlemi içinde bir estetik kremi vermişlerdi onu sürerim dedim sürdüm işede pek yaramadı bence 😂 ama üstüne düşüyor muyum bu konunun ? No. Çünkü nasılsa öyle de böylede 2. Çoçuğu yapcam aynı yer birde kesilcek vs tamamen izi kaybolsa nee kaybolmasa ne. Çoçuk doğurma işlemim bitince düşünürüm bu konu hakkında 😅