ironboy genel cerrahha 3 gittim defa, cildiyeye gittim defalarca mastir oldum çok çektim… orta kulak iltihabı oluyormuş bunu bir dr un sosyal medya hesabında okudum. Ama ben sürekli yatarak emziriyorum sadece öyle emebiliyor, bir de bu forumda yine bir tazyikli süt konusunda yatatak ve ters emzirmeyi okumuştum, onuda yaptım ozman daha kolay emmişti ama ben ve bebeğim o pozisyonda rahat edemedik.