Merhabalar,
arkadsşlar 75 günlük oğlum var. Başından beri sütüm çok az. Bir süredir bir sürü şey yiyip içtiğimden sanırım aniden incecik kanallarda tazyik gibi fışkırma olmaya başladı. Sağınca 5ml bile çıkmıor mecburen mama + meme veriyorum ama memeden korkuyor haliyle. Bu sütüm az ama yinede oluşan tazyik yani fışkırma neden olur?
teşekkürler 🙏🏻