ikiKudurukAnnesi Çok hızlı sallanan bebeklerde evet sarsılmış bebek sendromu olabiliyormuş bunun sonucunda da beyne pıhtı atması,kanama vs riskleri varmış.Sallama hızınız çok hafif olması gerekiyor ki zaten bebek de hafif sallama ya da titreşim ile daha kolay uykuya geçiyor aksi takdirde siz hızlı salladikca bebek aslinda uyumuyor ve hipnotize oluyormuş ve ne zaman sallamayi bıraktınız o yüzden kısa vir süre sonra uyanirmis bence bu yüzden sabaha kadar sallayıp uyumayan bebekler var.Kucaginizda hoplatma sallama hızınız dahi önemli olabiliyor.Kicaginizdayken de sadece bebeği değil kendi govdeniz ile birlikte bebeğinizi oynatmak için hoplatirsaniz daha az zararlı yine kucaginizda sallarken bebeği değil kollarınızı hafifçe sallarken bebeğinde bu harejet ile sallanması daha kolay uykuya geçiş sağlıyor.Diger taraftan sallama hizimi azaltarak bebeğinizi sallamadan da uyutabilirsiniz,benim ikizlerim 6 ay 9 günlük uykuya gecme saatleri genelde bellidir o saate yakın normal bir ana kucağı ile hafifçe sallayıp uyanıkken yataklarına alıyorum emziği ile kendi kendine 10 dakika içinde uyumuş oluyor böylelikle gececbeskenme için uyandığında dahi geri yatağına koyduğumuzda yine kendi kendine uyuamayi biliyorlar