kimyageranne ya bence o aslında ıyi bi doktordu ama pandemiden sonra ,bazı sıkıntıları oldu. Ilk gittiğimde çok beğendim, çok güzel ilgilendi. Sadece bana yenge diye hitap etmesini sevmiyordum. Sonra bi saçma tavırlar içine girdi.Birsuru şey anlatmiyim şimdi 😁 doğumhane de anestezi doktoru bekliyoruz. Döndü hemşiresine ya ben çok zayıfladım dedi. Evet hocam karakter olarak dedi oda 🤣🤣 ama ne güldüm. Nette falan yorumları çok iyiydi ,ona istinaden gitmiştim bende .hatta happymom da konuştuğum birine de aynı muameleyi yapmış. Huyu böyle demekki demiştik😁 işinde ıyi ama ona lafim yok. Hiç agrım ,sızım olmadı. Hemen ayaklandim .dikişlerim de çok iyiydi🤗