Kızlar Merhaba,benn özel konak hastanesin de muayene oluyorum normal doğum için bekliyorum 39+4 şuanda konak hastanesinde normal doğum yapmış veya son dk sezeryana alınmis olan var mı? Yada Ali kahya kadın doğum da normal doğum yapmış olan var mı? Benim için önemli cevap vermenizi rica ederim.