Ikrabebek yeni 7 aylık oldu kızım, emzigi bıraktı biberon almıyor çok zor uyuyor artık 🤦 eskiden atıyordum besige veriyordum emziği kendi kendine uyuyordu, şimdi beşiği görünce bile deli gibi agliyor. Yürüteç aldık biraz ileri geri hareket ediyor henüz tam ogrenemedi. Sürünme emekleme yok tembel galiba benim kız 😂 ba ba ba diyor, kendi capinda anlamsız kelimeler söyleyip kahkaha atıyor 🤭 desteksiz oturuyor uzun süre. Anne sütü alıyor o yüzden ek gıda hala tadımlık veriyorum günde iki öğün en fazla. Bizden haberler bu şekilde 🤗