Ikrabebek 7 ay 11 günlük oğlum var bugün ilk dişinin patladığını gördüm sabahtan beri çok duygusal anlar yaşıyorum, gidip gelip dişin mi var senin anneemmm diye bağırıyorum evde 😬😂
Ayni zamanda dede demeyi alkış yapmayı öğrendik bugün, 1 aydan fazla oldu net anne demeyi öğrendi ve bi kaç gün önce de gel gel yapmayı öğrendik. Emeklemeyi 5 ay sonlarında başladı yavaştan şimdi emekliyor çok hızlı olmasada ☺️
Uyku sorunumuz çok şükür beni yıpratmiyor düzenli saatleri var saati gelince beraber uzanıyoruz yatagimiza emerek uyuyor bazen bende uyuyorum bahaneyle🤪😂 destekli uyumayı bırakamıyoruz ama Allahtan çok zorlayan bi bebek değil yoksa işim zordu. Maşallah diyeyim 🧿🧿 nazar değirme hızım ışık hızıyla yarışır da 😂😂