Momita mama her fiyatta var açık mama alıyorum ben kilosu 30 tl 10 gün gidiyor. Asıl aşıları pahalı, ama kedi köpek kadar zahmetli değil hem çok temiz oluyurlar gerçi karakterine bağlı çok cadı kediler var her yeri tırmalayan huysuz, benim ki hiç tırmalamaz sadece arada kudurup koşturuyor o kadar