Momita kedim var, hangi marka kullandığınıza bağlı mamayı. Ben bonacibo kullanıyorum veteriner tavsiyesiyle, kedim seviyor ve yerli üretim o yüzden fiyat uygun. Temizmama sitesinden bakabilirsin kumu da ordan alıyorum. Iki ayda bir iç dış parazit aşısı var 100 tl. Yıllık karma aşısı var 100 tl. Bu aşı fiyatları da veterinere göre değişir. Bunun haricinde kısırlaştırma işleminin ücreti var, erkek kedilerinki daha uygun oluyor. Genel olarak kedi çok masraflı bir hayvan değil.