Gerçekten bebeği olcak kadar aklı selim insanların mama olan bu tavrını anlamış değilim. İnsanların önyargısına , eleştirisine anlam veremiyorum. Sütü yoktur mama verir, bebek emmez mama verir, hastalık olur mama verir ya da anne tercih etmeyebilir kimsenin yorum yada fikrine ihtiyacı olmaması lazım annenin. En iyi anne cocuğu sağlıklı huzurlu olan annedir. Anne mutlu bebek mutlu bunu sakın unutmayın. Tabi ki de anne sütü mucizevi bir besin , ama mama vermek kimseyi kötü yada bebeği sağlıksız veya daha az zeki yapmaz. Lütfen kendinize bunu yapmayın sağlıkla büyütün bebeğinizi.