Gizemayaz ilk başta bende sizin gibiydim. İlk 1 ay emzirdim. Sonra hala kabullenemiyordum doktorum bile başlayalım mamaya demişti ama asla diyordum, sütüm var diyordum. Sonra yavaş yavaş, ilk geceleri vermeye başladım. Sonra iyice sabah öğle akşam mamaya döndük. Tabi ki anne sütü alsa daha iyi. Anne sütünün yerini hiç bir formül mama karşılamaz. Ama pek de önemi yok, Allah’tan gelecek olana birşey yapılmıyor. 6 ayligiz, 2 aydan itibaren mamayla devam ediyoruz. Şükür sağlığı yerinde 👌🏻