Zeynaa1 Kbrbydk kalbinde küçük bir delik vardı ona tekrar bakıldı acaba buyudude gelişim geriliğinemi sebep oldu diye o temiz çıktı kapanmış delik ama başka kan testleri yaptılar onlar da içinde çölyak falanda var zaten süt alejisi vardı ondanmi acana dediler ama ondada diyet acali 3 ay oldu ondanda olmaz dediler bakalım kan testlerinin sonucunu bekliyoruz
Zeynaa1 Kbrbydk amin inşallah sizinki dede bir sıkıntı yokdur elim yüreğimde bekliyoruz kilosuda zayıf ama onu takmiyorum hiç boyu kısa bakalım belkide hiç biseyde yokdur dedi doktor ama araştırılmasında fayda var dedi hayırlısı
Mommysharkdoodoodoodoo Bilgim yok ama küçük bir çocuk vardı tanıdığım boyu uzamadığı için doktorlar ilaç vermişti düzenli kullandı inanın minicik bir şeydi şimdi Dalyan gibi uzamış maşallah büyüdü kocaman adam oldu. Hormonlardan kaynaklı oldığu söylenmiş ben de tam anlamadım yabancı olduğu için polonyalıydı tercüme edenin söylediği bu. Ama bazı bebekler bir anda boy atar biraz durup bekler sonra 5 ya da 6 cm birden atar. Bir gecede oğlum kapı koluna değmeye başladı daha eli anahtara zor yetişirken belki böyle bir durma döneminde de olabilir.
Kbrbydk Mommysharkdoodoodoodoo olabilir bilmiyorum ki bir iki cm olsa anlarım da hiç olmaması kafama takıldı benimde gelişimi durdu sanki bir anda
Annem123 Gece uykuları nasıl acaba büyüme hormonu salgılanıyor geceleri uykusuz bebekse belki ondan kaynaklık olabilir zaten 6 aydan sonrada eskisi kadar uzamazlar ayda 1,2 cm uzarlar doktora danışmakta fayda var yinede canım
Kbrbydk Annem123 diş doneminden önce cok güzeldi, dişi geçirdik şimdi yeni yeni düzene giriyor tekrardan. 10 gün olmamıştır sanırım düzene gireli.
Cansu331 DilaraYigit1 sizin oğlan baya uzun o zaman, 12 aylık 78 cm bebeğe yaşıtlarından uzun dedi hemşire bugün
DilaraYigit1 Cansu331 boyu baya uzadı 54 cm doğmuştu 6 ayda 20 cm atmış . Sağlıklı olsunlar da gerisi mühim değil .
Mommysharkdoodoodoodoo Kbrbydk yok canım hemen korkma benim oğlumun da bazen duruyor sonra bir anda atıyor ama tabi doktora götürüp içinizi rahatlatın
Kbrbydk Mommysharkdoodoodoodoo aynen inşallah kolaylıkla halledilebilir birseydir de sorun yaşamayız.