iyi akşamlar kizlar. Kızım 9 ay 16 günlük.en son 8 aylıkken sağlık ocağında kontrolde 68 cm çıkmıştı. o zamana kadar galiba 6 aydan beri 2 cm filan uzamistir. 8 aydan beri de hiç uzamamis. kilo alımı da ortalama. Hemşire hastaneye yolunuz düşerse kan değerlerine de baktırın demişti. ama özellikle boy uzaması durunca bunun için doktora gitmek istiyorum. bu şekilde başına gelen var mı? nasıl bir tanı tedavi uygulandı?