Benım oyledıydı kan degerlerınıze baktırın dokulmesı normal,biotin eksıklıgınden kaynaklıdır ,bende yaklasık 45 gundur solgar bıotın kullanıyorum çok ciddi şekilde azladı dokulmem 3 ay sureklı kullanımda tamamıyle sona erecegını dusunuyorum,vıtamın takvıyesıdır ılac degıl? (Doktorunuza danısın)