Aselinaannesi Damla29 ben ne bebelac nede aptamil bulamıyorum markette a 101 de buldum zorla aslında mama var ama stok yapıyolar zamlı satilcak çünkü çok garip sanki zamlı olunca insanlar bedava alcak hertürlü parayla alıyoruz zaten
Damla29 Aselinaannesi bu kadarda olmaz 3 5 kuruş için bebeklere eziyet resmen hadi biz bulduk bulamayan napıyor başka mamamı veriyor cocuguna
Damla29 Bsraaa internetten güvenemiyorum burda bi kaç yorum okudum tarihleri yakın olanları yollamışlar falan normalde alısveriş yaparım cok internetten ama mamaya güvenemiyorum
Bsraaa Damla29 tabiki wardr öyleleride 2senedr alyorum bana hic tarihi yakn bi mama denk gelmedi tabiki su dönemde belki denk gelebilir yıl sonu oldugu
Damla29 Kirazyilmaz yaaaaaa gerçekten mi ben smayı sırf bu yüzden değiştim ambalaj değişmiş ti ve sadece ambalaj dediler ama malesef içeriği de değişmiş burdaki bi cok annede yan etki yaptığını söyledi bebeklerine buda öyle olursa ne vericez mama olarak bilemedim😱😰
Damla29 minnosvetontis aslında ilk onu denemek istemiştim ama goldun içeriği daha iyi diye ona başladık öyle devam etti
Karanimom Damla29 Sitenin çalıştığı diğer firmalardan değil, kendisinden alıyorum. Ne kargo, ne içerik ne de son kullanma tarihi konusunda sorun yaşamadım.
Oglusannesi26 Damla29 bizde bulamıyoruz a101 den alıyorduk malesef bulamadık bir çok market gezme sonrasında buldu dedemiz stok yaptı sağ olsun 😅
Karanimom Damla29 reklam yapıyor olmamak için yanlış ifade ettim sanırım kusura bakmayın. Hepsiburada nın hepsiburada satıcısından alıyorum sadece, başka tedarikçilerden değil