Damla29 Mamayı olduğumuz yerde bulamıyoruz sizlerde durum nasıl çokmu rağbet var anlamdım eşim en az 10 market gezdi sonunda bir tane buldu
Hsrt54 Damla29 bizde bulamiyoruz malesef. Zam gelecekmis marketlere sevkiyatlar oluyomus ama zamli satmak icin srok yapiyomus marketler öyle duydum.. e bebekten bulmus 4 kutu almis eşim
Damla29 Belo06 anlamadım olduğumuz yerde bulamıyoruz sanki köyde yaşıyoruz yasak var diyemi bu anlamadım yani
Damla29 Linamommg arabamız yok civil cok uzakta şirketin arabası eşimdeydi bugün onunla dolandı yoksa bulamazdı oğlum mamasız kalcaktı
Damla29 Hsrt54 ya gercekten mi inanamıyorum ya herkes fırsatcı olmuş gerçekten yazık günah ya eşim 10 market gezdi ve 1 tane bulabildi yasak da var 9 da eve girdi adam
Hsrt54 Damla29 ayni benim eşimde öyle malesef. Hatta mama bulabilmek icin yasak girmeden izin aldi bakmadigi yer kalmadi eczanesinden tutunda her yere baktı. Gecen gün bebege alisverise diye e bebege gitti bakmis 4 adet var hepsini alip gelmis 😂
Damla29 Hsrt54 eczaneye sorucam bir dahakine artık paramızla rezil oluyoruz birde fiyatı uygun du yani herşeye zam üstüne zam
Deletedmom94 Damla29 bende bebelacın kaşık mamasını bulmakta zorlanıyorum son günlerde farklı çeşitler alıyorum mecbur
Deletedmom94 Damla29 toz halinde kaynamış ılık suyla karıştırarak yapılıyor ocakta pişmeden, ilk ek gıdaya geçtiğimde kaşıkla veriyordum muhallebi gibi oluyor kıvamı artık büyüdü 15 aylık geceleri bazen biberonla daha sıvı olarak veriyorum
Bsraaa Damla29 trendyoldan bulabilirsin hemde 900+250 gram 109 tl gibi fiyata takip ederseniz migros ve jokerdede bu fiyatlara satılıyo genelde ben genelde trendyoldan evkiba yada joker satıcısndan bu fiyalara alyorum
Damla29 Bsraaa internetten güvenemiyorum burda bi kaç yorum okudum tarihleri yakın olanları yollamışlar falan normalde alısveriş yaparım cok internetten ama mamaya güvenemiyorum
minnosvetontis Damla29 bu yuzden normal bebelaca gectim onunda 4 numarasi bulmasi sıknti 🥺 keske her market getirsede alabilsek hemencecik..biz e bebekden aliyoruz esim avm calisiyor orda bile kalmiyor pes artik diyorum.. cok sukur bi skntisida olmadi
Damla29 minnosvetontis aslında ilk onu denemek istemiştim ama goldun içeriği daha iyi diye ona başladık öyle devam etti
Kirazyilmaz Damla29 mamaların ambalajı değişiyormuş herhalde o yüzden bulunmuyormuş bende markette bulamayıp büyük eczaneye gittiğimde öğrendiim.
Damla29 Kirazyilmaz yaaaaaa gerçekten mi ben smayı sırf bu yüzden değiştim ambalaj değişmiş ti ve sadece ambalaj dediler ama malesef içeriği de değişmiş burdaki bi cok annede yan etki yaptığını söyledi bebeklerine buda öyle olursa ne vericez mama olarak bilemedim😱😰