Kuzumunanasi Canimm benimde 5 aylık bebeğim var ve sacim çok dökülüyor. Tahlillerimde troitim çok düşük çıktı. Troit yüksek ve düşük çıkınca dökülme yapıyor. Ve troit çok önemli bence sağlık ocağında kan verip baktır.. beni dahiliye ye sevk ettiler onlarda endokirine pazartesi sonuçlarim çıkacak. İlaç tedavisi olucak sanırım. Akstma baktır