Kuzumunanasi Kizlar 5 ay oldu doğum yapalı Doğumdan 1,2 ağ sonra saçım dökülmeye başladı ama su son 1 aydir artık normal değil tutam tutan dökülüyor. Çok uzuluyorum bu duruma. Saç dökülmesi Doğumdan sonra normalmiş ama ne yapmak lazım acaba?
Admsmyrgktg Kuzumunanasi aynı durumdayız. Her elimi atışımda bir avuç saç dökülüyor açılmalr başladı aynaya bakmak istemiyorum o derecede. Nasıl geçecek bilmiyorum. Umarım düZelir
Melike571 Kuzumunanasi 7 ay önce doğum yaptım. 3 aydan sonra öyşe böyle değil sanki kel kalacakmışım gibi bi dökülme başladı. Doktora gittim. Kan tahlili yaptı kansızlık çıktı. Onun için kan hapı içiyorum. Anaphase ducray saç dökülme karşıtı şampuan ve saç kremini verdi. Kaşıntı ve kepek de vardı onun için crebros diye bi hap verdi. Bir de saçlarınızı kestirin ne kadar uzun saç o kadar dökülme dedi yani şampuan bende işe yarı gerçekten o ladar dökülmem kalmadı. Yardımcı olabildiysem ne mutlu 😃
Kuzumunanasi [silindi] sorma valla çok gicik bi durum. Sen ne yapıyorsun peki bisey kullanıyor musun?
sunsetmood Kuzumunanasi Canım hamilelikten emzirme dönemin bitene kadar vitamin kullanmalıydın doktorun yazmadı mı benimki pregnacare memnunum
Kuzumunanasi gulyasahin çok iyi adına sevindim canım. Eczanelerde var mi acaba bende alsam? Bide ben emziriyorum bisey olmaz demi kullanırsam
Burcu-Tpc Kan tahlili istedi ve kan ilacı kullanıyorum ben karışım yaptırdı eczaneden bi de ama etki etmedi ben de
gulyasahin Kuzumunanasi Bende emziriyorum halen kullanıyorum,zaten emzirmeden oluyor vitamin yetsizliyi.evet eczaneden aldım
DefneMiray_26 Kuzumunanasi ayni durum bende de var resmen on taraflarim acildi vitamin verdiler sağlık ocaginsa onu kullaniyorum suanlik
Bilgihamile Kuzumunanasi naptiysam gecmedi 10 ay oldu dogum yapali bir avuc kaldi biktim herbyer kill ama geçmiyor